Marketing és kommunikáció pedikűrösöknek

2023.04.08

Mini-konferencia 

Jelentkezés a lap alján!

-Nyáron megtelik a naptárad, de télen majdnem üres?

-Számos továbbképzést elvégeztél, de nem tudod kamatoztatni a tudásod?

-Hogyan építs vendégkört?

-Mi a különbség a sok vendég és a stabil vendégkör között?

-Hogyan emelj árakat?

-Hogyan vezess be új szolgáltatást?

-Hogyan kezd használni a közösségi oldalakat hatékonyan?

-Hogyan tegyél szert plusz jövedelemre termékek értékesítésével?

Ezekre és még számos kérdésre választ kaphatsz a "Marketing pedikűrösöknek" c. előadáson.

Előadó:

Barna Alexandra szépségipari marketing specialista, a Beauty Marketing Expert tulajdonosa.

Szandra két könyvet írt ebben a témában, rendszeres előadója a Beauty Üzleti Konferenciának és a Beauty Exponak.

Azt vallja, hogy a "Marketing könnyen megtanulható és ez minden sikeres vállalkozás alapja. Ma már nem elég jó szakembernek lenni, mert nem csak szépségipari szakemberek vagyunk, hanem üzletemberek is."

Gyere el a mini konferenciára és intézd hatékonyan marketinged! 

Nagyon sokszor mondjuk, hogy a szolgáltatóknak jó emberismerőnek kell lenniük, hiszen nem csak lábakat ápolunk, hanem sokszor bizony lelkeket is. Sokféle emberrel találkozunk munkánk során. Van, aki csendesebb, van, aki beszédesebb. Van, aki kitárulkozik, van, aki a diagnosztikai kérdéseinkre sem akar válaszolni Van, aki olcsónak tartja a szolgáltatásunkat, van, aki sokallja az árát. Van, aki elvárja, hogy magasabb árú szolgáltatást javasoljunk, van, aki mindig megelégszik egy "mini-pedi"-vel. Van, akinek bármit el tudsz adni, van, akinek ajánlani sem mered. És mindenki ismeri az állandóan későket, a mindig időpont elfelejtőket, a kezelési utasításokat be nem tartókat...

-Te jó emberismerő vagy?

-Tudod, hogy ez hogyan befolyásolja sikerességedet?

-Tudod, hogy a megfelelő kommunikáció is a marketinged része?

Ferentzy Zsuzsanna 30 éve dolgozik kommunikációs szakértőként. Multinacionális cégektől a kisebb vállalkozásig, bárhol, ahol ügyfelekkel (nálunk vendéggel) foglalkoznak. Egy érdekes, új szemléletű "ügyfél tipológiá"-val fog megismertetni bennünket.

Ismerd meg Te is ezt a módszert, hogy pár mondatból, tipikus viselkedésformákból megtudd: hogyan lehet hatékonyabb a kommunikációd vendégeid felé!


Helyszín: Lábológia Oktató Stúdió  Budapest III. ker. (1033) Hévízi út 12.

Időpont: E témájú képzés évente egyszer, tavasszal kerül megrendezésre.

Létszám: 16 fő

Részvételi díj: 18 000 Ft

Jelentkezés menete:

A lap alján a "Jelentkezési űrlap kitöltése itt" gombra kattintasz, majd elfogadod az ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatót. Kitöltöd a jelentkezési űrlapot, az "Üzenet" dobozba írd a kiválasztott dátumot, az esemény nevét és a telefonszámodat! 24 órán belül kapsz egy e-mailt a fizetési tudnivalókkal. Jelentkezésed akkor válik véglegessé, amikor elutalod a részvételi díjat. Erre a jelentkezéstől számított 8 napon belül van lehetőséged. A fizetésről online számlát küldünk. Amennyiben 8 napon belül nem történik meg a részvételi díj kifizetése, úgy a jelentkezés automatikusan törlődik. A jelentkezési sorrendet a foglalási díjak érkezésének sorrendjében vesszük figyelembe.

JELENTKEZÉSI ŰRLAP KITÖLTÉSE ITT

(Ne feledd megadni: az esemény nevét és a telefonszámodat!)

Ha szükséged van még további információra, segítségre, hívj az alábbi telefonszámon:

Hidvégi Otília

06207766565